Puno smo radili na promjenama i trud se isplatio, imamo iznimno jak turnir za ovaj tjedan koji je jako težak u kalendaru ATP Toura. Pred nama je sljedeći cilj, a to je promjena podloga na kojoj se igra u Umagu, kako bismo privukli i igrače iz Top 10, izjavio je direktor 26. Konzum Croatia Opena Lawrence Frankopan.
Iako prvi prijedlog za promjenu podlogu iz zemljane u tvrdu podlogu nije prošao u ATP-ju, Frankopan je uvjeren da je to ostvariv cilj, s obzirom da su mu potporu dali i neki vrhunski igrači, poput Marina Čilića. No, i sa sadašnjom podlogom umaški turnir privlači sve više sponzora i medija, pa je ove godine među njima i američki Nike, koji uz Umag sponzorira još samo ATP turnir u Dohi.
"Sretan sam što su nam došli svi najavljeni igrači, unatoč obvezama u Davis Cupu. Nitko se od najavljenih, srećom, nije ozlijedio, pa od samog početka imamo izuzetno jake mečeve, poput meča Ćorić-Granollers", rekao je Frankopan na okupljanju s novinarima koji prate 26. Konzum Croatia Open.
Posebno je istaknuo da je, s obzirom na svoje hrvatsko podrijetlo, ponosan što mu je upravo Umag prvi ATP turnir kojemu je na čelu kao direktor.
"Svi mi koji smo od ove godine uključeni spremni smo investirati u ovaj turnir i svoje vrijeme i svoj trud i svoje iskustvo i kontakte. Uključio sam čak i svoju obitelj, moja supruga je ovdje prvi put, a drago mi je što je moj poziv prihvatio i lord Nicholas Windsor, član britanske kraljevske obitelji, koji će nam također pomoći u promociji Umaga", zaključio je Lawrence Frankopan.