SLUŽBE TURNIRA
Ako si vesela i komunikativna osoba, pozivamo te ispuni online formular i pridruži se ovogodišnjem timu najpoznatijeg teniskog turnira u Hrvatskoj.
U tekstu niže pronaći ćeš kratke informacije o natječaju i opis službi za koje se možeš prijaviti, a za sva dodatna pitanja : prijava@croatiaopen.hr
Prijavi se i vidimo se u Umagu!
Generalne karakteristike osoblja turnira :
- Kandidati za osoblje turnira (od 18.g do 28.g.) svojim izgledom i ponašanjem trebaju pridonijeti ugledu turnira
- Odlično znanje stranih jezika
- Cijeni se informatička pismenost (MS Office, Social Media platforme)
- Poželjno je bavljenje sportom (rekreativno ili profesionalno), a ljubav prema tenisu i sudjelovanje u pripremi sportskih ili drugih evenata je prednost
- Očekuju se :
- Odlične komunikacijske vještine
- Odgovornost i točnost
Kandidatima za poziciju u službama turnira 2024. godine nudimo:
- Honorar od 350 Eura za angažman na turniru
- Rad u internacionalnom okruženju i cijenjeno iskustvo u karijeri
- Prehranu u turnirskom restoranu i uniforme za rad
- Rad u smjenama ovisno o rasporedu službi
- Fantastičan glazbeni večernji program i slobodno vrijeme za druženje i plažu
Napomene:
- Kod ispunjavanja formulara pazi na veličinu fotografije i količinu upisanog teksta u napomene, i svakako prijavljuj se s računala a ne s mobitela
- Prijave su otvorene do 14.6.2024. godine (uvjete natječaja pročitaj ovdje), nakon što ispuniš formular, na tvoj kontakt mail stići će sve informacije o turniru, a rezultate natječaja dobit ćeš do 17.6.2024.
- Većina službi angažira se u periodu od subote 20.7. do završetka turnira 27.7. ,a raspored i više detalja ćeš dobiti u pozivnom pismu za dolazak u Umag
- Prijavu ispunjavaš sa svojim osobnim podacima i prilažeš tvoju fotografiju (tvoja slika će nam puno reći o tebi, može biti selfi i može biti ozbiljna, ali nemoj slati fotografiju s više osoba na slici)
- Osobni podaci iz prijave kandidata koristit će se isključivo za potrebe ovog natječaja. 34.Plava Laguna Croatia Open 2023. poštuje privatnost pojedinaca i ne koristi osobne podatke u bilo koje svrhe osim potreba organizacije samog turnira. Više informacija o Pravilima privatnosti, možete pročitati ovdje.
- Ovogodišnje službe turnira ne razlikuju se od prethodnih izdanja turnira i kratko ćemo ih navesti po grupi glavnih aktivnosti (detaljnije informacije o svakoj službi dobit ćeš nakon ispunjene prijave na mail):
- Operativne službe (optimalne za studente: distribucija pića, skladište, interventna grupa i sl.);
- Službe za brigu o publici (Blagajna, Welcome office, Ulazi / lože, Info punkt u službenom hotelu, Ulazi u restorane);
- Teniske službe (Player`s desk, Player`s lounge, Courts, Player restaurant, Gym, Antidoping)
- Protokol tim (Predsjednička loža, Južna loža)
- PR / Media (Pres centar, Social Media tim)
- U prijavi odaberi tri službe u kojima se vidiš, ali raspored u službe na turniru ipak će ovisiti o tvojim karakteristikama u prijavi, dodatnom znanju i iskustvu (kandidati za službe PR/Media, Protokol i Player`s desk možda ćemo pozvati na kratki Zoom intervju)
- Ako postaneš dio osoblja turnira, očekujemo da ćeš pratiti upute iz Pravilnika osoblja turnira i da ćeš nam dostaviti na vrijeme sve potrebne informacije za akreditiranje i isplatu honorara