Počele su intenzivne pripreme za 24. ATP Vegeta Croatia Open, koji će se ove godine održati od 18. do 28. srpnja na terenima Stella Marisa u Umagu.

Počela je i reklamna kampanja vanjskog (outdoor) oglašavanja s novim vizualnim rješenjima. Outdoor kampanjom tradicionalno kreće promocija turnira koja ujedno predstavlja i prvu fazu komunikacije, a naziva se još i teaser kampanjom. Ona ima za cilj najaviti event odnosno točan datum njegovog održavanja. Kampanja je krenula 21. veljače, trajat će do lipnja i obuhvatit će cijelu Hrvatsku. U kreativnom je smislu ove godine napravljen odmak od sportskog, odnosno teniskog motiva s idejom da se postigne "pogled na event" iz drugog kuta, kuta gledatelja. Taj gledatelj, osim tenisa koji je u njegovom fokusu, ima priliku doživjeti ono po čemu je umaški turnir postao prepoznatljiv diljem svijeta, iskustvo "više od tenisa", a to je vrhunska zabava u sklopu ATP Party nights programa i nezaobilazno gourmet iskustvo koje pruža Istria Gourmet Festival. Djevojka sa sunčanim naočalama predstavlja još jedan važan znak prepoznatljivosti, a to je mladost i ljepota predstavljena kroz više od 150 hostesa koje rade na odgovornim poslovima u različitim segmentima turnira.

Vegeta Croatia Open vrhunac je turističke sezone u Sjeverozapadnoj Istri i jedan od najvažnijih sportskih i društvenih događaja u Hrvatskoj. Turnir svake godine privlači vrhunske svjetske tenisače, ali i uglednike iz gospodarskog, političkog, sportskog i medijskog svijeta, kao i tisuće ljubitelja tenisa. Uz teniski turnir kao središnji događaj, u Umagu će se od 18. do 28. srpnja održati i niz glazbenih i gourmet manifestacija.