Umag je napravio još jedan iskorak u unapređenju turističke
ponude Istre. U sklopu 24. Vegeta Croatia Opena predstavljen je
projekt Istria Experience, platforma koja na jednom mjestu
objedinjuje najbolje doživljaje Istre. Osim
doživljaja Istre gosti mogu pretražiti i rezervirati turističke
usluge kao šta je prijevoz u Istri te smještaj u Istri. Ovaj
inovativan način odabira najboljih doživljaja i autohtonih
turističkih sadržaja Istre, za razliku od sličnih platformi, na
istom mjestu omogućava prezentaciju, rezervaciju i na kraju kupnju
željene usluge. U razvoj projekta uloženo je 5,5 milijuna
kuna.
"Projekt Istria Experience podiže vrijednost destinacije
sustavom koji jamči kvalitetu i pojednostavljuje uživanje u
različitim sadržajima destinacije te potiče konzumaciju usluga i
sadržaja. Na ovaj način želimo i aktivnosti izvan turističkih
objekata predstaviti kao važan dio vrijednosti destinacije, ali i
potaknuti pred i posezonu atraktivnim turističkim
proizvodima", ističe Davor Brenko, direktor
poslovnog razvoja Istraturista.
Istria Experience već sada uključuje oko 150 odabranih doživljaja
u 12 kategorija, poput izleta, događanja, restorana i konoba,
noćnog života, sporta i sl., koje se mogu jednostavno pretraživati
i aktivirati na web adresi www.istriaexperience.com. Svaku
kategoriju podržavaju odabrani stručnjaci, među kojima se mogu
izdvojiti Vanja Božičković, Ivica Matošević, Anja Mutić,
Damijana Domanovac, Nevena Rendeli, Mario Valentić, Robert
Kišerlovski i Martin Čotar. Ovi stručnjaci, ali i gosti,
ocjenjivat će i kvalitetu pojedinih sadržaja. Projekt su u Umagu
predstavile i u projekt uključene američka novinarka Ashley
Colburn, voditeljica Antonija Mandić i vinarka Antonella Kozlović,
koja je projekt ocijenila kao "iznimno vrijedan za proizvođače
i ponuđače usluga u lokalnoj zajednici, koji pomoću Istria
Experiencea dobivaju inovativan alat koji će zasigurno privući nove
interese posjetitelja i turista."
Voditeljica projekta Martina Šolić ističe da je
projekt namijenjen svim gostima - onima koji su već u Istri,
posebno na području Umaga, kojima je namijenjena informativna i
prodajna mreža koja uključuje recepcije a novina su posebni info
punktovi i interaktivni info displeyi. Gostima koji pak tek
planiraju boravak u Istri tu su web stranice projekta i partnerskih
kompanija, društvene mreže i mobilne aplikacije.
Dugogodišnjim gostima ovaj sustav može ponuditi još više, a novim
gostima je prva dodirna točka s Istrom kao destinacijom.
U projekt je trenutačno uključeno više od 100 lokalnih partnera,
ugostitelja, vinara, proizvođača maslinovog ulja i drugih. Njihov
broj raste iz dana u dan kako ponuđači usluga i sadržaja sve više
prepoznaju ovaj način jednostavne prezentacije i prodaje svoje
ponude među najboljim sadržajima koje Istra nudi, što znači da im
Istria Experience služi i kao potvrda kvalitete.
Unutar sustava predstavljena je i cjelokupna ponuda smještaja
Istraturista, uz ponudu turističkih publikacija o Istri. Smještaj
se može rezervirati preko online bookinga ili Istria Experience
kontakt centra. Također, moguće je organizirati i prijevoz u Istri
kao i avionski let.
Više informacija:
www.istriaexperience.com/hr